Inchecken en uitchecken
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Bij Hotel De Bovenste Molen kun je vanaf 15.00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer je kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor je opslaan. Je reservering is gegarandeerd tot 18.00 uur op de dag van aankomst. Indien je later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat je kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen.
Tot hoe laat kan ik uitchecken?
Je kunt tot 11.00 uur van je kamer gebruik maken. Wil je later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.
Parkeren en bereikbaarheid
Is het mogelijk om bij het hotel te parkeren?
Je parkeert gratis op ons eigen ruime parkeerterrein. Voor laden en lossen kunt je tijdelijk direct voor de ingang van het hotel parkeren. Indien je slecht ter been bent, kunnen wij voor je een parkeerplaats dichtbij de ingang reserveren.
Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische auto's?
Het hotel beschikt over 8 laadpalen voor elektrische voertuigen.
Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
Hotel De Bovenste Molen is ook te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Station Venlo pak je bus 377 richting Roermond. Je stapt uit bij de bushalte Tegelseweg. Vanaf deze halte is het twintig minuten lopen naar het hotel.
Fitness en wellness
Fitness
De fitness is toegankelijk voor gasten van het hotel tussen 07.00 uur en 23.00 uur. De fitness beschikt over onder andere loopbanden, fietsapparaten en 2 wandelapparaten.
Zwembad en sauna
Als gast van het hotel kun je gratis gebruik maken van het binnenzwembad en onze sauna. Deze faciliteiten zijn dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Mijn reservering
Hoe kan ik reserveren?
Je maakt je reservering eenvoudig online. Wil je liever persoonlijk contact? Bel dan +31 (0)77 359 14 14 of mail naar bovenste-molen@bilderberg.nl. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Je betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij vooraf een creditcard garantie wordt gevraagd).
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Je reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met je reserveringsbevestiging kun je onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer je hier op klikt kom je in de reserveerstraat om zo je reservering aan te passen. Uiteraard helpen we je ook graag persoonlijk per e-mail of telefoon.
Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?
De totaalprijs van je reservering bestaat uit je verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 3,75 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Het is mogelijk je verblijf bij Hotel De Bovenste Molen kosteloos te annuleren tot 24 uur voor aankomst. Na dit tijdstip, of wanneer je niet komt (no-show), wordt 100 procent van de eerste overnachting of het arrangement belast op je creditcard. Dit is niet geldig bij het voordeeltarief.
Wat houdt de beste prijsgarantie in?
Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvang je de beste prijs voor je hotelovernachting én krijg je korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heb je keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een executive hotelkamer, junior suite of executive king room.
Families en kinderen
Is het hotel geschikt voor families?
Ja, kinderen zijn bij Hotel De Bovenste Molen meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk een extra (kinder)bed te plaatsen. Daarnaast betaal je voor kinderen tot en met 11 jaar, bij een overnachting met ontbijt, alleen voor het bijzetten van het extra (kinder) bed. Lees meer.
Beschikt het hotel over familiekamers?
Ja, Hotel De Bovenste Molen beschikt over twee kamers met een tussendeur of een kamer met slaapbank. Bij de Executive kamer is het mogelijk om twee baby- en/of kinderbedden bij te plaatsen. Het plaatsen van extra bedden is tegen betaling.
Zijn er speciale tarieven voor kinderen?
Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. Je betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaal je voor kinderen een gereduceerd tarief.
Alles voor een zakelijk verblijf
Kan mijn factuur op naam van het bedrijf worden gezet?
Het is mogelijk om de factuur van je verblijf op naam van het bedrijf te zetten. Wij vragen je dit aan te geven bij het maken van de reservering. Maak je niet zelf de reservering? Dan vragen wij je om dit door te geven bij aankomst in het hotel.
Is er een loyaliteitsprogamma voor zakelijke gasten in het hotel?
Er is geen loyaliteitsprogramma voor zakelijke gasten.
Hoeveel vergaderruimtes zijn er in Hotel de Bovenste Molen?
Hotel De Bovenste Molen beschikt over verschillende vergaderruimtes, waarvan de grootste 100 vierkante meter is. Bekijk hier ons capaciteitsoverzicht met de mogelijke opstellingen per vergaderruimte. Wil je verder lezen over meetings en events bij Hotel Bovenste Molen? Je leest er alles over via onderstaande link.
Kan ik een bijeenkomst organiseren bij jullie?
Wat leuk dat je een meeting of evenement wilt organiseren! Via deze pagina kun je je wensen aangeven. Aansluitend ontvang je van ons een offerte.
Is het mogelijk om iets te printen of scannen?
Op verzoek kan de receptie altijd documenten voor je printen of scannen. Bij grote aantallen worden kosten berekend.
Wat is er aanwezig in een vergaderruimte?
In een vergaderruimte tref je standaard: twee flip-overs, een beamer met scherm en een conferentiebox. In de conferentiebox vind je handige items voor tijdens de meeting: post-its, stiften, naambordjes, kladpapier en meer.
Is er airco aanwezig in de vergaderruimte?
De vergaderruimtes in Hotel De Bovenste Molen beschikken niet over airconditioning. Het is op aanvraag mogelijk om een mobiele airco te plaatsen in een ruimte.
Wat is er aanwezig op de hotelkamer?
Onze kamers zijn standaard uitgerust met een werkplek, televisie, telefoon en gratis wifi. Onze luxere kamers beschikken over andere faciliteiten. Bekijk deze hier.
Overige vragen
Mag ik mijn hond meenemen?
Honden zijn welkom bij Hotel De Bovenste Molen voor € 35,00 per nacht. Je kunt maximaal 2 honden meenemen en altijd op aanvraag. Honden zijn niet toegestaan in ons restaurant en wellness. Het hotel zorgt voor een voeder- en drinkbak.
Zijn er kamers voor mindervaliden?
Ons hotel beschikt niet over mindervalide kamers en heeft trappen in de openbare ruimtes, waardoor het minder geschikt is voor gasten met mobiliteitsbeperkingen. Neem contact met ons op voor meer informatie of alternatieven.
Zijn bijzondere wensen mogelijk?
Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer je vooraf aan je verblijf je wensen kenbaar maakt, kunnen wij je vertellen wat mogelijk is.
Wat zijn de ontbijt tijden?
Je kunt ontbijten in ons restaurant, doordeweeks van 07.00 uur tot 10.00 uur en in het weekend van 08.00 uur tot 11.00 uur.
Wat zijn de tijden voor lunch en diner?
Lunchen kan dagelijks van 12.00 uur tot 16.30 uur. Je hebt ook de keuze om een lunchbox 'to go' mee te nemen. Dineren doe je alle dagen van de week van 18.00 uur tot 21.30 uur in restaurant WOODZ. Vanaf 3 november 2024 is het restaurant op zondag gesloten vanaf 15:00 uur.
Beschikken de hotelkamers over een airco?
Hotel De Bovenste Molen beschikt over enkele losse units die op een van de 82 kamers geplaatst kunnen worden, dit is tegen betaling.
Kan ik een fiets huren?
Je kunt bij het hotel heren- en damesfietsen huren voor € 15,00 per fiets per dag. Het is ook mogelijk om een e-bike te huren voor € 27,50 per dag. Het is aan te raden vooraf te reserveren via de receptie of bij het maken van je reservering.
Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische fietsen?
Hotel De Bovenste Molen beschikt over een oplaadpunt voor elektrische fietsen in de overdekte fietsenstalling.
Heeft het hotel een fietsenstalling?
Hotel De Bovenste Molen beschikt over een overdekte fietsenstalling met slot en oplaadpunt voor e-bikes.
Wat is het saldo van mijn cadeaucard?
Check het saldo van je Bilderberg Cadeaucard en verzilver deze voor bijvoorbeeld een heerlijk diner of een overnachting bij één van onze hotels. Het saldo kun je hier checken.
Waar kan ik mijn cadeaucard besteden?
De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Het is niet mogelijk om reserveringen waar vooraf een creditcard betaling wordt vereist te voldoen met de Cadeaucard.
Accepteert het hotel ook landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon?
Dit is per hotel verschillend. Hotel De Bovenste Molen accepteert echter geen landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon.
Heb je een andere vraag?
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Onze chatbot Ada helpt je graag verder! Ze geeft altijd direct antwoord en kan je dag en nacht helpen.
- Direct geautomatiseerde antwoorden op je vragen
- Dag en nacht beschikbaar
- Snel en duidelijk

Contact
Bilderberg Hotel De Bovenste Molen
Bovenste Molenweg 12
5912 TV Venlo
Telefoon: +31 (0)77 359 14 14
E-mail: bovenste-molen@bilderberg.nl