Whitepaper: Het Nieuwe Bijeenkomen

De toekomst van meetings en events volgens 270 event professionals

Whitepaper: nu beschikbaar

Vroeg of laat komen we weer fysiek bijeen. Als we één ding van de afgelopen tijd hebben geleerd, dan is het dat echte verbinding niet online te creëren is. Maar vrijwel alle deelnemers en experts zijn het erover eens; de online toepassingen en mogelijkheden bieden een verrijking van een fysieke bijeenkomst en zijn 'here to stay'. In deze whitepaper geven ruim 270 meeting en event professionals hun visie op het nieuwe bijeenkomen. Download gratis en laat je inspireren.

Van offline naar online en weer terug

Hoe ziet de toekomst van meetings en events er volgens Event Professionals uit? Blijven we online vergaderen of gaan we elkaar weer fysiek ontmoeten? Is het doel van bijeenkomen veranderd, en wat wordt er van de organisatie van een bijeenkomst verwacht? De conclusies en best practices in deze whitepaper helpen jou om ook in 2022 meetings en events te organiseren die inspirerend én impactvol zijn.

  • Onderzoek onder 272 event professionals
  • Interviews met experts
  • Tips en best practices
  • Inspiratie voor boekers en event managers

De expert aan het woord

Jan Liebregts - Obsession

Obsession creëert impactvolle ontmoetingen voor opdrachtgevers uit de publieke en corporate sector.

"Er is kennis nodig om online en hybride evenementen op de juiste manier vorm te geven. In feite zijn er twee compleet nieuwe eventvormen bij gekomen: online en hybride. We zullen dus heel snel kennis moeten ontwikkelen om te kijken hoe en wanneer we deze vormen het beste kunnen inzetten. Een fysiek event is de enige manier van communicatie waarbij een groep mensen zich urenlang in een geregisseerde omgeving bevinden. Om mensen online met dezelfde impact te bereiken, dat is een uitdaging waar expertise voor nodig zal zijn.”

Ingrid Geul - NVD

De NVD is een landelijk netwerk van professionals in managementondersteuning. 

"Netwerken en verbinden zullen een belangrijk doel zijn om een fysieke bijeenkomst te organiseren. Als het gaat om kennis opdoen; dat kan heel goed online. Maar écht connecten met elkaar, dat kan alleen fysiek. Bovendien praten ze over een fysieke bijeenkomst op social media, het wordt meer gedeeld. Dus ook marketingdoeleinden kunnen een motivatie zijn om voor een fysiek evenement te kiezen.” 

GASTVRIJE LOCATIES

voor Meetings en Events

Onze adviesrol zal nog belangrijker worden, inventariseren van de diverse scenario’s, ervaringen delen en de balans vinden tussen ‘regels’ en het warme bad wat gastvrijheid heet. Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen?