Garden Hotel

FAQ

Veelgestelde vragen en praktische informatie

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij het Garden Hotel kun je vanaf 15.00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer je kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor je opslaan. 

Tot hoe laat kan ik uitchecken?

Je kunt tot 12.00 uur van jouw kamer gebruik maken. Wil je later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

Is het mogelijk om bij het hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk bij het hotel (beperkt aantal plaatsen, € 45,00 per dag) of in de directe omgeving (€ 5,00 per uur / € 45,00 per dag). 

Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische auto's?

Het Garden Hotel beschikt niet over laadpalen voor elektrische voertuigen. Wel zijn er meerdere elektrische oplaadpalen op de parkeerplaatsen van de gemeente aan de voor- en zijkant van het hotel.

Is het hotel eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer?

Vanaf Station Amsterdam Centraal loop je richting de tramhalte Oostzijde. Hier pak je tram 2 richting VU medisch centrum en stap je uit bij halte Gerrit van der Veenstraat. Vanaf hier is het 6 minuten lopen naar het hotel. Je loopt in noordoostelijke richting op de Beethovenstraat en gaat na 190 meter linksaf de Apollolaan in. Hierna sla je na 180 meter rechtsaf naar het Dijselfhofplantsoen. Na 180 meter is het hotel aan je linkerzijde.

Plan je route

Beschikt het hotel over shuttle service?

Garden Hotel heeft geen shuttle service, maar er kan een pick-up worden verzorgd. Neem contact op met het hotel voor meer informatie.

Is het mogelijk om een taxi te bestellen?

Het is mogelijk om een taxi te bestellen bij het hotel. Je kunt dit doen bij de receptie, of door contact op te nemen met het hotel.

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

Je maakt je reservering eenvoudig online. Wil je liever persoonlijk contact? Bel dan naar +31 (0)20 570 56 00 of mail naar garden@bilderberg.nl. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Je betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij vooraf een creditcard garantie wordt gevraagd).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Je reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met jouw reserveringsbevestiging kun je onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer je hier op klikt, kom je in de reserveerstraat om zo jouw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we je ook graag persoonlijk per e-mail of telefoon.

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van je reservering bestaat uit jouw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 3,75 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Het is mogelijk je verblijf bij het Garden Hotel kosteloos te annuleren tot 16.00 uur op de dag van aankomst. Na dit tijdstip, of wanneer je niet komt (no-show), wordt 100 procent van de eerste overnachting of het arrangement belast op je creditcard. Dit is niet geldig bij het voordeeltarief.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvang je de beste prijs voor je hotelovernachting én krijg je korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heb je keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een deluxe hotelkamer, executive hotelkamer of deluxe kamer met balkon.

Families en kinderen

Is het hotel geschikt voor families?

Ja, kinderen zijn in het Garden Hotel meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk om kostenloos een extra babybed (voor kinderen van 0 - 2 jaar) bij te plaatsen. Lees meer.

Beschikt het hotel over familiekamers?

Ja, het Garden Hotel heeft diverse mogelijkheden om met het gezin te verblijven. Het hotel heeft familiekamers en suites met een apart slaapvertrek. Daarnaast is het bij diverse kamertypes mogelijk om een extra (kinder)bed te plaatsen. Ook heeft het hotel meerdere connecting kamers met een tussendeur welke ideaal zijn voor gezinnen met kinderen.

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt kan 1 kind tot en met 11 jaar gratis overnachten mits deze op de kamer van de ouders overnacht. Je betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaal je voor kinderen een gereduceerd tarief.

Alles voor een zakelijk verblijf

Kan mijn factuur op naam van het bedrijf worden gezet?

Het is mogelijk om de factuur van je verblijf op naam van het bedrijf te zetten. Wij vragen je dit aan te geven bij het maken van de reservering. Maak je niet zelf de reservering? Dan vragen wij je om dit door te geven bij aankomst in het hotel.

Is er een loyaliteitsprogramma voor zakelijke gasten?

Er is geen loyaliteitsprogramma voor zakelijke gasten.

Hoeveel vergaderruimtes zijn er in het Garden Hotel?

Garden Hotel beschikt over verschillende vergaderruimtes, waarvan de grootste 57 vierkante meter is. Bekijk hier ons capaciteitsoverzicht met de mogelijke opstellingen per vergaderruimte. Wil je verder lezen over meetings en events bij Garden Hotel? Je leest er alles over via onderstaande link.

Kan ik een bijeenkomst organiseren bij jullie?

Wat leuk dat je een meeting of evenement wilt organiseren! Via deze pagina kun je jouw wensen aangeven. Aansluitend ontvang je van ons een offerte.

Is het mogelijk om iets te printen of scannen in het hotel?

Op verzoek kan de receptie altijd documenten voor je printen of scannen. Bij grote aantallen worden kosten berekend.

Wat is er aanwezig in de vergaderruimte?

In een vergaderruimte treft je standaard: twee flip-overs, een beamer met scherm en een conferentiebox. In de conferentiebox vind je handige items voor tijdens de meeting: post-its, stiften, naambordjes, kladpapier en meer.

Is er airco aanwezig in de vergaderruimtes van het Garden Hotel?

In de vergaderruimtes van Garden Hotel is airconditioning aanwezig.

Wat is er aanwezig op de hotelkamer?

Onze kamers zijn standaard uitgerust met een werkplek, televisie, telefoon en gratis wifi. Onze luxere kamers beschikken over andere faciliteiten. Bekijk deze hier.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn in het Garden Hotel niet toegestaan. 

Heb je kamers voor mindervaliden?

Het Garden Hotel beschikt over een lift waardoor het hotel goed bereikbaar is voor mindervaliden. Ook beschikt het hotel over mindervaliden kamers. Neem hiervoor contact op met de receptie van het hotel.

Zijn bijzondere wensen mogelijk?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer je vooraf aan je verblijf jouw wensen kenbaar maakt, kunnen wij je vertellen wat mogelijk is.

Wat zijn de ontbijt tijden?

Je kunt van maandag tot en met vrijdag ontbijten in ons restaurant van 07.00 uur tot 10.30 uur. Op zaterdag en zondag is het ontbijt van 07:30 uur tot 11:00 uur. 

Wat zijn de tijden voor lunch?

Lunchen kan van maandag tot en met zaterdag in onze Bar-bistro van 12.00 uur tot 15.30 uur. Je hebt ook de keuze om een lunchbox 'to go' mee te nemen.

Wat zijn de tijden voor diner?

In de Bar-bistro kun je van maandag tot en met zaterdag dineren van 18.00 uur tot 22.00 uur.

Beschikken de hotelkamers over een airco?

Alle 124 kamers in het Garden Hotel beschikken over airco.

Is er een fitnessruimte?

Nee, het Garden Hotel beschikt niet over een fitnessruimte in het hotel. 

Is er een zwembad en sauna?

Nee, het is wel mogelijk om een massage te boeken bij het Garden Hotel. Dit is op basis van beschikbaarheid en tegen betaling. 

Kan ik een fiets huren?

Het is mogelijk om fietsen te huren bij het hotel. Er zijn 10 fietsen beschikbaar en deze kun je op de dag zelf boeken bij de receptie. De kosten bedragen € 12,50 voor 3 uur, € 15,00 voor 8 uur en € 20,00 voor 24 uur.

Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische fietsen?

Het Garden Hotel beschikt helaas niet over een oplaadpunt voor elektrische fietsen.

Heeft het hotel een fietsenstalling?

Het Garden Hotel beschikt helaas niet over een overdekte fietsenstalling. Aan de zijkant van het hotel staan fietsrekken, waar je jouw fiets kan parkeren.

Wat is het saldo van mijn cadeaucard?

Check het saldo van jouw Bilderberg Cadeaucard en verzilver deze voor bijvoorbeeld een heerlijk diner of een overnachting bij één van onze hotels. Het saldo kun je hier checken.

Waar kan ik mijn cadeaucard besteden?

De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Het is niet mogelijk om reserveringen waar vooraf een creditcard betaling wordt vereist te voldoen met de Cadeaucard.

Accepteert het hotel ook landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon?

Dit is per hotel verschillend. Het Garden Hotel accepteert echter geen landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon.

Heb je een andere vraag?

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Onze chatbot Ada helpt je graag verder! Ze geeft altijd direct antwoord en kan je dag en nacht helpen.

  • Direct geautomatiseerde antwoorden op je vragen
  • Dag en nacht beschikbaar
  • Snel en duidelijk

Contact

Bilderberg Garden Hotel
Dijsselhofplantsoen 7
1077 BJ Amsterdam
Telefoon: +31 (0)20 570 56 00 
E-mail: frontoffice@bilderberg-gardenhotel.nl

Back to Top

Aanmelden buitenkans

De beste aanbiedingen op toplocaties, tijdelijk extra scherp geprijsd. Beperkt beschikbaar, dus boek snel!

Door u nu aan te melden met uw e-mailadres, krijgt u direct toegang tot de actuele Buitenkansen. Bovendien houden wij u regelmatig op de hoogte van nieuwe Buitenkansen.

Ik ben al aangemeld